Blugii mei rupti au calatorit cu masina de cusut Toyota Super Jeans si s-au intors blugi exotici

Istoria blugilor in cateva cuvinte


istoria-blugilor


Confectionati dintr-o tesatura rezistenta numita denim, care-i facea greu de murdarit, dar, in acelasi timp, usor de spalat, pantalonii indigo conceputi iniţial pentru muncitori i-au cucerit pe adolescentii anilor 1960. Elvis Presley, Marlon Brando sau James Dean au fost printre primii „derbedei” care au purtat pe marile ecrane aceste obiecte de îmbrăcăminte. Acum cred ca nu exista occidental care sa nu aiba in dulapul sau de haine macar o pereche de blugi deopotriva comozi, practici si mai ales utili.


blugi-exotici-cu-masina-de-cusut-toyota-superjeans



Promo Masini de Cusut Toyota pe Emag
Superoferte valabile Azi  22-01-2017
Blugii mei rupti au calatorit cu masina de cusut Toyota Super Jeans si s-au intors blugi exotici




Eu am dus aceasta pasiune dincolo de a purta pur si simplu blugi, desi pot spune ca am peste 30 de perechi cred si nu ma opresc nicioadata din cumparat. Imi plac toate accesoriile fashion dar si articolele home-deco ce se pot realiza din denim. De curand, dupa ce m-am mutat intr-o casa mai mare, cu putin egoism mi-am amenajat si un mic atelier intr-un colt al casei, unde am decis ca trebuie sa am masina mea de cusut jeans.

Asa mi-am cumparat online o masina de cusut Toyota Super Jeans J15WE pentru a putea sa imi pun in practica toate fanteziile … de fashion si de home & deco din jeans bineinteles! Pana acum am realizat posete de mici dimensiuni din jeans, o husa de canapea din jeans cu mandale, bratari si de curand … o pereche de blugi exotici cu rupturi pe care vreau sa vi-i arat astazi.


Cum realizam o pereche de Blugi exotici?


Hand made with love & … masina de cusut Toyota SuperJeans


blugi-exotici-care-au-calatorit-cu-masina-de-cusut-toyota-superjeans6


Pasul 1


Pentru realizarea acestor blugi cu elemente exotice, aveti nevoie:


  • O pereche de jeans cu ruptura acoperita (folosind banda adeziva de croitorie, sau cusuta hand-made, sau si una si alta, asa s-a folosit in acest caz);

  • foarfeca, banda brodata cu flori dupa preferinta (o puteti cumpara de la mercerie),

  • nasturi, diverse modele alese dupa preferinta, mai mari si mai mici, in culori fresh (eu ii pastrez de-a lungul timpului de la diverse haine care nu imi mai folosesc sau ii cumpar de la mercerie pe cei mai colorati),

  • 3 flori de broderie in diverse culori alese tot dupa preferinte, roz, mov si albastru am ales eu ca sa fie oarecum in ton cu banda de la mijloc,

  • ata de cusut colorata, eu o prefer celei alb/negru atunci cand cos nasturi.

  • o masina de cusut Toyota Super Jeans.

blugi-exotici-care-au-calatorit-cu-masina-de-cusut-toyota-superjeans5


Pasul 2


Banda de broderie se introduce pe sub gaicile curelei doar pe jumatate din cordonul blugilor. Folosind banda autoadeziva si masina de calcat, lipiti banda de broderie, astfel nu exista riscul sa coaseti stramb la masina de cusut si castigati timp pentru a nu mai insaila.


blugi-exotici-care-au-calatorit-cu-masina-de-cusut-toyota-superjeans3


Pasul 3


In dreptul gaicilor de curea intoarceti-va inapoi, realizand astfel din cusatura un dreptunghi de cusatura.


atelierul-meu-masina-de-cusut-toyota-superjeans2


Pasul 4


Vizualizati modelul pe care vreti sa il realizati din nasturii colorati pe ruptura acoperita a jeansului.


blugi-exotici-cu-masina-de-cusut-toyota-superjeans4


 


Pasul 5


Coaseti nasturii pe ruptura de la jeans dupa modelul preferat, folosind ata de papiota colorata … hand-made with love!  Gata, bucurati-va de noua voastra pereche de jeansi cu exotici, cu siguranta va vor face ziua mai colorata si mai frumoasa!


blugi-exotici-cu-masina-de-cusut-toyota-superjeans-j15



Masina de cusut Toyota Super-Jeans J15WE, 15 programe, 800 rpc


Imi place masina de cusut pentru ca este extrem de rapida, o poti muta oriunde in casa ai o priza: pe masa de bucatarie, pe birou, etc, chiar oriunde. Are 15 programe diferite de cusatura, eu inca nu le-am folosit pe toate.


Are design ergonomic, aspect modern, produsul este ecologic – emisii reduse de CO2 in procesul tehnologic de fabricatie. in premiera piciorus presor unic care gliseaza 12 straturi de jeans impaturit. Suveica rotativa orizontala, functioneaza silentios. Butoniera semiautomata in 4 pasi, doua tipuri de zigzag, aplicatii, cusaturi duble cu ac geaman, elastice pentru tricot, cusatura pentru reparatie, de surfilare, scunsa/pentru tivit, de festonare, sah, fagot, serpuita, modul cusatura in sens invers. Pozitie ac – centru/stanga, infilator de ata in ac automat incorporat, sistem de iluminare a suprafetei de lucru, intrerupator alimentare energie electrica. Lungimea pasului pana la 4 mm, latimea pasului pana la 5 mm, 6 tipuri de picioruse presoare incluse in lotul de livrare, set de ace universale pentru toate tipurile de tesatura (cu varf rotunjit, pentru jeans, standard), ghidaj pentru capitonare/vatuire, rigla marcata pe carcasa etc. Brosura de utilizare incorporata pe carcasa masinii de cusut, instructiuni succinte pe suport de hartie si detaliate pe CD etc. Tipurile de picioruse presoare incluse in lotul de livrare: piciorus presor unic glisor; pentru cusaturi ascunse; pentru cusaturi zigzag; pentru surfilare; pentru butoniere; pentru fermoare sau paspoaluri.


Masina de cusut Toyota Super-Jeans J15WE o puteti cumpara online pe Emag, Cel, Evomag. Cel mai bun pret este insa de departe la Emag, de altfel de acolo mi-am cumparat-o si eu, transportul este gratuit.


Pretul este redus la 654 de la 833 lei (-21 %)


Comanda pe Emag


 



 




Blugii mei rupti au calatorit cu masina de cusut Toyota Super Jeans si s-au intors blugi exotici

Comentarii

Postări populare