Cugetarile si dorintele mele

Am reusit pentru o scurta perioada sa-mi las inima sa zboare si sa o las sa faca tot ce vrea ea (ma rog… aproape tot), sa citesc cand vreau eu, sa stau cu copii cand vor ei, sa dorm cat vreau eu, sa ies la soare si la plimbare cand e frumos (pana la 20 km intr-o zi), sa meditez atunci cand simt ca am nevoie. A fost unul dintre cele mai importante lucruri care mi se puteau intampla si de care aveam nevoie in acest moment … de ce? Pentru ca in felul acesta simt exact unde ma pozitionez in viata mea, stiu exact ce vreau sa se intample in viata mea si mai ales stiu exact ceea ce imi doresc pentru anul care vine!


Ce imi doresc in 2017?


  1. … Sa reusesc un salt de cel putin 2 sau 3 ori mai “inalt”, ca sa nu mai primesc reprosuri ca imi fixez obiectivele prea sus!

  2. … Sa pot striga in gura mare “te iubesc” tuturor persoanelor pe care le iubesc si sa nu par … penibila;

  3. … Sa reusesc sa ma las mereu condusa de sentimentele cele mai profunde dar in asa fel incat sa nu deranjez sau sa ranesc pe nimeni;

  4. … Sa pot lucra doar la proiectele care ma fac fericita si exact acele proiecte sa fie de succes!

  5. …. Sa fiu cu fiecare zi ce trece mai eficienta in impartirea timpului;

  6. … Sa fiu performanta in tot ceea ce fac;

  7. …. Sa ma scol foarte de dimineata, sa ma culc devreme si cand fac bilantul sa imi dau seama cat de mult am evoluat;

  8. … Sa reusesc mereu sa am acel echilibru financiar care sa nu ma transforme intr-un om disperat, aflat intr-o goana nebuna dupa banii necesari facturilor … vacantele de vis dau dependenta! 🙂

  9. … Sa am mereu mintea si judecata sanatoasa;

  10. … Sa am mereu inspiratie in tot ceea ce fac;

  11. …. Sa pot convinge pe cei din jurul meu ca telefoanele, internetul si social media vor deveni boli greu de tratat daca nu constietizam acest lucru!

  12. …. Sa fie sanatosi sau sa se faca bine toti cei pe care ii iubesc si nu numai;

  13. … Sa reusesc sa fiu mai slaba, mai dreapta, mai sanatoasa si sa am timp mai mult ca sa fac sport;

  14. … Sa nu ma ingras atunci cand mi-e pofta sa mananc dulciuri pe saturate;

  15. …. Sa merg cu bicicleta si cand e frig;

  16. …. Sa ii simt mereu aproape pe toti cei pe care ii iubesc;

  17. … Sa imi scrijelesc pe piele in sfarsit ceva ce nu vreau sa uit nicioadata;

  18. … Sa fie toata lumea fericita in jurul meu.

Trebuie sa plec la culcare … altfel nu as termina niciodata de scris in aceasta lista, si doar nu au intrat anii in sac, lasam lista de completat si in 2018?


ce-mi-doresc-pe-2017-mandala



Cugetarile si dorintele mele

Comentarii

Postări populare