Mereu la moda, geaca biker din piele naturala de calitate e o investitie pe termen lung!

Geaca de piele tip biker este in topul preferintelor mele dar si una dintre cele mai cautate produse vestimentare care se potriveste foarte bine cu orice ținută. De aceea merita sa investiti intr-o piesa de calitate, eventual piele naturala care sa va vina perfect! Asa ca azi mi-am propus sa vorbim putin despre cea mai buna investiție din acest sezon: geaca de piele biker. Am colindat  putin sa vad de unde putem cumpara online o geaca de piele naturala de la o firma buna, la ce pret si mai ales ce modele sunt in tendinte anul acesta! Broderia florala ramane un must-have aproape pe orice articol de imbracaminte si incaltaminte si deci o regasim si pe gecile de piele biker, in general pe cele din piele ecologica. Am gasit cateva modele deosebite in magazinele Answear si Bibloo, o sa ma adaug pe masura ce mai descopar.


Geci biker din piele naturala Guess Jeans


Gecile de piele Guess sunt de foarte bună calitate si te vor ajuta să îți conturezi un stil deosebit. Poți opta pentru unul dintre cele trei modele de tip biker și te poți bucura din plin de imaginea oferită de un brand de renume. Acum aceste modele din piele naturala sunt la reduceri de -30% pe Answear, Click & Shop.



 


Geci biker din piele cu broderie florala Medicine si Missguided


O alegere inspirata poate fi si o geaca tip biker din colectia Medicine confectionata din piele ecologica cu o superba broderie cu maci pe maneci si pe o parte, cu buzunare incheiate cu fermoar sau o geaca de piele tip biker Missguided cu broderie florala si tinte la maneci si in partea de jos. Ambele variante le poti comanda pe Answear la pretul de 319 RON, Click & Shop.



Geci biker din piele colorate Mango


Poti alege mai multa culoare in viata de zi cu zi purtand o geaca de piele de tip biker verde sau rosie sau de ce nu roz… Comanda un astfel de model tot din magazinul Answear, stau extrem de bine la varietatea modelelor de geci de piele tip biker, au transport gratuit si diverse bonificatii atractive.



Geci biker din piele naturala rock & roll Calvin Klein


Geaca tip biker din colectia Calvin Klein Jeans este foarte chic, este confectionata din piele naturala de oaie iar capuseala este 100% bumbac. Am ales aceste doua modele deosebite pentru ca sunt accesorizate cu multe buzunare si fermoare de inspiratie rock & roll.  Singura mea nehotarare in privinta acestor doua modele care imi plac la fel de mult este: cu tinte sau simpla? Vezi preturile pe Answear, Click & Shop.



Geci de dama din piele naturala Diesel maro


Materialul este 100% piele naturala, croiala este scurtă, inchiderea cu fermoar si livrarea gratuită pe Bibloo. Pretul este redus la 1000 RON de la 2567 RON. Vezi toate modelele de geci de piele,  Click & Shop.



Si ca sa incheiem tinuta asa cum trebuie, am gasit si cateva modele de ghete care cred ca s-ar potrivi perfect cu oricare dintre aceste geci de piele pe care vi le-am prezentat. Vezi preturi pe Tezyo by Otter, Click & Shop.



Care este tinuta preferata de geaca biker din piele care va defineste stilul, casual sau elegant?



Mereu la moda, geaca biker din piele naturala de calitate e o investitie pe termen lung!

Comentarii

Postări populare