Lumea de basm are uneori urechi Disney ... de ce iubim povestile?

Povestile, in afara de faptul ca sunt aventuri magice, ii ajuta pe copii sa faca fata unor conflicte ce sunt o parte din viata lor de zi cu zi. Dar de ce captiveaza in asemenea masura? Pentru ca alunga presiunea interioara, anxietatea copilului, sentimentele de inadecvare.


ceasuri-lego


Chiar si noi, adultii, dar mai ales copiii, avem nevoie de gingasie. Toti avem lucruri care ne sperie sau ne rusineaza la noi insine. Ele sunt acele umbre ale noastre, pe care le-am sterge cu radiera de pe autoportretul nostru, daca am putea. Sunt defecte si slabiciuni pe care personajele din povesti le iau asupra lor. Astfel, noi le putem privi “neobservati”. Sa fii mincinos, lenes, viclean, rau, lacom, este ceva condamnabil. Nimeni nu isi doreste un sot, o mama, un prieten sau un copil asa. Atunci, basmele ne ofera pe tava astfel de exemple negative: spanul, capcaunul, fata cea lenesa, mama vitrega, Ionica mincinos, copilul neascultator, tatal cel prost, fratii cei invidiosi.


37746aae-756c-46ef-8fe2-1cb860e25f9c


“Basmele rezolva astfel de lupte, oferindu-le copiilor o scena pe care ei sa isi poata derula conflictele interioare. Ascultand un basm, copiii proiecteaza in mod inconstient parti din ei insisi asupra diferitelor personaje din poveste. Regina cea rea din Alba-ca-Zapada, de exemplu, este incarnarea narcisismului. Iar tanara printesa, cu care se identifica cititorii, intruchipeaza partile din Sinele copilului, care se lupta sa invinga aceasta tendinta.


ceasuri-disney-cu-urechi-mickey-mouse


Mami, imi cumperi, te rog, pe Alba ca Zapada?”, se aude alintat glasul unei fetite. “Dar mami cand imi iei o rochita de printesa cu Elsa si Anna sau cu Printesa Sofia?” Sau: „Tati, imi iei te rog o masinuta Cars?”. “Mami, vreau o bicicleta roz, dar sa fie cu Minnie, da? “Si am vazut un hanorac cu urechi de Mickey Mouse foarte frumos … te rooog, mami mi-l iei?“. Mami, vreau sa am toata colectia de carti de povesti Disney, se poate? Cred ca deja va suna familiar, macar una din intrebarile de mai sus… si oare cum am putea rezista? Personajul preferat al copilului ar putea astfel sa il insoteasca toata ziua in lipsa parintilor, tinandu-i de urat la gradinita, la ora de somn de la gradi, la scoala, la after… pana te va regasi din nou seara si va fi foarte fericit, alaturi de tine! Deci, ai avea inima sa rezisti rugamintilor copilului tau de a-i cumpara personajul Disney preferat? 🙂


disney-logo


Si iata cum lumea de basm are uneori urechi magice de Mickey Mouse.


Am fost surprinsa sa gasesc pana si ceasuri cu urechi! Este un ceas pentru copii cu mecanism quartz si display analog; bratara este din plastic sau din piele, sistemul are inchidere cu catarama. Geamul este mineral, latimea bratarii este de 16 mm, lungime bratarii 180mm. Ceasul are functii deora, minut, secunda si este personalizat cu logo Disney si cu urechi de Mickey Mouse.
Lumea de basm ... are urechi Disney!


Urechile …. sa fie Albe, galbene, albastre, negre, verzi sau rosii?


-45% Reduceri Disney pe Elefant
Superoferte valabile azi  23-02-2017
vezi-preturi2



Lumea de basm are uneori urechi Disney ... de ce iubim povestile?

Comentarii

Postări populare