Ce facem cand parul este foarte deteriorat si nu vrea sa-si mai revina?

Dupa cateva veri in care l-am plimbat pe mealeaguri fierbinti, l-am tinut bine bine la "prajit" in soare si l-am scaldat in multe ape sarate, am ajuns intr-un punct in care parul meu chiar si tuns scurt bob pana la umeri e foarte obosit si nu pare sa mai vrea sa isi revina. In aceste conditii cred ca nici macar un tuns 0 nu il poate salva. De ce? Probabil pentru ca parul este foarte deshidratat, impreuna cu intregul organism.


Mi-am facut de curand o evaluare corporala la sala de fitness pe care o frecventez si, cu toate ca sunt genul de persoana care bea destul de multa apa in decursul unei zile, rezultatele  evaluarii au spus ca am un grad mare de deshidratare la nivel de organism. Surprinzator, cam jumatate din indicatori au iesit negativi, hmmm. Deshidratarea corporala a fost pentru mine primul si cel mai important semnal de alarma. Cu toate ca aveam o parere mai buna despre tonusul pe care il am pentru ca sunt destul de atenta la ce, cum si cat consum in general chiar daca nu pot fi o silfida la cat de mult imi plac dulciurile, dupa acest semnal de alarma am hotarat ca trebuie sa iau masuri urgente.


 Si iata care au fost masurile urgente pe care le-am luat:





O hidratare corecta a organismului in paralel cu o hidratare si ingrijire corecta a parului. Mi-am propus sa beau in fiecare zi 2 litri de apa. In fiecare dimineata de la prima ora imi plantez langa birou o sticla de 2 l de apa minerala naturala plata pe care trebuie sa o "lichidez" pana seara la culcara. Nu e complicat si  nu trebuie sa mai numar paharele cum am vazut ca multe femei procedeaza.


In plus, pe langa hidratarea corecta mi-am propus ca in fiecare vacanta pe meleaguri insorite sa imi acopar parul cand merg prin soare. Abia anul acesta am inteles cat de importanta este acoperirea capului cand te deplasezi mult prin soare si imi place foarte mult sa port palarii cu boruri largi dar mai ales bandane, sau baticuturi, care sunt mult mai practice. Bonusul pe langa protectia solara este ca poti fi chiar foarte sic atunci cand le porti!


Pe langa acoperirea capului in soare, hidratarea corecta a organismului, am luat si alte cateva masuri "drastice" de ingrijire recomandate de catre stilisti si chiar de catre medici:


 
  • Seara la culcare imi prind parul cat mai lejer, dupa ce il pieptan cu o perie pentru par cret, ondulat (stiai ca si periile se aleg in functie de tipul de par?);

  • Daca nu e strict necesar incerc sa nu mai folosesc feon, placa, tratare termica in general;

  • Samponarea incerc sa o fac macar pentru o perioada doar o data pe saptamana pentru a nu usca parul si mai tare.

  • Incerc sa consum cat mai des avocado, somon si ulei de masline, grasimile bune care ajuta si firul de par.

  • Inainte de a ma spala pe cap, aplic pe par cateva picaturi de ulei de jojoba sau ulei extravirgin de cocos si stau 15 minute dupa care ma spal.

  • De cand am aflat, imi tund varfurile doar la salon, o foarfeca neascutita poate cauza foarte mult rau firelor de par.

  • La maxim doua luni imi tund varfurile;

  • Imi aleg o gama de ingrijire a parului profesionala pe baza de uleiuri esentiale naturale (ulei de masline, ulei de argan, ulei de migdale).


 



E foarte usor sa va comandati si voi online produse de ingrijire profesionale care fac minuni visibile pentru parul degradat de la prima spalare, de exemplu pachetul promo de sampon Londa Visible Repair +balsam + ulei de argan din magazinul online Esteto de cosmetice profesionale, are printre cele mai bune preturi si oferte de pe piata!


Cu toate inconvenientele pentru par, bucura-te de vara la maxim! Si daca nu ai avut parte de o vara asa cum trebuie din diverse motive, nu uita ca poti oricand sa cauti si sa gasesti o vara doar a ta! Cum? Alegand o calatorie in zonele de pe glob unde e cald tot timpul anului sau zburand in calea verii ... Dar nu uita sa iti iei si o palarie sau o bandana la tine! 🙂




 

 

 

Ce facem cand parul este foarte deteriorat si nu vrea sa-si mai revina?

Comentarii

Postări populare